Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Sukkestina

Lainaus käyttäjältä: "Elida"^Meillä on Karlie Wonderlandin puinen pyörä (//http://www.zooplus.de/shop/nager_kleintiere/kaefigzubehoer/laufraeder/101012), halkaisijaltaan muuten peräti 29 cm ja on hyvä. Ei varmasti heilu mihinkään, on äänetön (vain hamsterin kynnet vähän ropisevat puuhun - mikä ehkä on hyvä kynsille?), pyörii helposti vaikkei mitenkään holtittomasti, enkä usko tuon hajoavankaan kovin helpolla. Olen ollut tyytyväinen!

Olen juu miettinyt puisen hankkimista, mutta pelkään että likaantuu (on niin kallis ettei raaskis :D) Nyt olen ostanut ajat sitten uuden pyörän, Willy wheel Ostin 24petsistä vaan 8e, akseli pitkä, ei kitku ja heilu suuntaan ja toiseen, tosi hyvä pyörä siis ja halkaisijakin 20cm!

Haluasin ostaa sellaisen oikein ison juoksarin, korkeutta kun terrassa on 40, mutta leveyttä vain 30 niin tuo mahtuu juuri soppelisti.

Jos joku niitä juoksulautasia etti niin niitä löysin www.ziprar.com :ista
Ensimmäinen ja nykyinen siis on lk hopeanharmaa :) Ja niin sen pitääkin olla :D
Meillä hamsu hajotti taas kerran juoksupyörän, toisen se sai epäkuntoon. Eli mikä olisi sellainen joka ei kitkuisi ja heiluisi joka suuntaan hamsun juostessa ja olis sen verran tukeva akselista ettei menisi poikki?