Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Tupsu10

Oulun ja lähiseudun eläinpuljut.

Haukun Paikka, nykyään lappu ovella, mahtava palvelu ja eläimillä hyvät oltavat. Nuo marsutkin olivat toodella isossa häkissä siellä ja oli virikkeitä vaikka muille jakaa.

Taitotassu, Kempele, Paituri (vanhaa nelostietä, Mk-autotalon kohdalta oikealle, tien reunassa opasteet). Hyvä palvelu, myyjän kans poristiin tovin aikaa, koiria ei tarvi sisällä pelätä, kilttejä ku mitkä :)

Akvaariosoppi, hyi pers.. No, huomenna taas päivittelen uutta arvosanaa tälle puljulle, en ole arvostanut koko puljua vähään aikaan, mutta kun hamsu oli saatava niin ei muutakaan keksitty kuin tämä. (50e syyrialaisesta.  :shock: ) Kallista, myyjät tietämättömiä, eläimillä huonot oltavat.  :cry: Oisi sitä massiafyffeämaniarahhaakillinkiä niin pelastais kaikki elukat sieltä.  :angel
Hamsteri + häkki + romut päälle. Sen jälkeen marsuille ja hamtarolle purua.

Sitten kun ei oppinu tuo ryökäle ottamaan vettä tuosta ihmeen dynadynometridynamomikäliejuomapullosysteemi mistä minäkään en tajunnut sen verrain kuin että painaa nappia niin vettä roiskii. Eli uuden juomapullon, putkenpätkän ja siementikkuja.

No, ei napero niitä koskaan ehtinyt sitten nähdäkkään.  :nops: