Viestit - Pumpuli

Hei.

Olen ihan uusi täällä, pitkän aikaa jo lukenut sivuja ja saanut hyödyllistä ja hyvää tietoa, kiitos siitä.

Nyt olisi kysymys paikallaan. Meillä on kääpiöhamsteri ja tällä hetkellä asustaa Dunassa mutta tänään saadaan tuttava perheeltä käytetty 100l akvaario joka sitten hamsterille sisustetaan, on enempi virike mahdollisuutta ja tilaa vipeltää  xD .
Miettinyt olen tuota kantta siihen terraan, olen lukenut että verkosta sais hyvän mutta täältä meiltä ei saa sopivan kokoista verkkoa kaupoista  :x
Ajaisko hyttysverkkoa joka on tehty rimaan saman asian?? Hyttysverkon alapuolelle (eli terran sisäpuolle päin)laittasin vielä jotain verkkoa vahvikkeeksi?

Kiitos jos joku viittis varmistaa tämän minun höpsön idean onko ihan huono ajatus vai voisko noin tehdä??