Viestit - Vermant

Lainaus käyttäjältä: "Vevve"oisko kellään tiedossa eläimiä myyvää eläinkauppaa Tallinnassa, mielellään suht lähellä siinä keskustassa...  :)
Itseäni kiinnostaa tuo myös! Aika nihkeästi meinaa saada netistä tuosta tietoa, tarvitsis osata paremmin vironkieltä. Itselläni koiranäyttelyreissu parinviikon päästä Viron puolella ja siinä voisi samalla käydä vähän katsastelemassa tarjontaa mm. edullisempia tavaroita.  :angel
Kertokaahan pitääkö hybridejä myyvästä eläinkaupasta ilmoittaa jonnekin?
Viimeviikolla oli yhteen liikkeeseen tullut tällaisia. Yritin kysellä mistä ne ovat sinne tulleet, mutta sillähetkellä paikalla ollut myyjä ei tuota osannut kertoa. Sekä uroksien että naaraiden seassa "mandariineja" ja liikkeen paikkakunta Tampere.