Viestit - Kätsy

Kommetoinpas itse omaa poikuettani. Kyllä vanhempien värit oikein lienevät; emä on selkeä pk musta vkkk (nauhallinen) ja isä pk kyyhykynharmaa vn on Arctican kasvatti, joten siinäkään tuskin virhettä lienee. Salama vääristää kuvaa jonkin verran, näyttävät kaikki kuvassa liian punakoilta, luonnossa paljon harmaampia. Poikasista naaraita on vain kaksi; kyyhkis vn (ainakaan en vielä ole keltaisia laikkuja huomannut, et olis vkkk) ja toinen on kyyhkis kk (yläkuvan alin, Mimmin lähettämät). Uroksista mielestäni selviä on tuo musta vn ja kyyhkis. Olisko tuo yksi poju huky ja entäpä tuo nauhallinen, voisiko sekin olla huky. Lisäisin tänne tuoreen kuvan heti kun osaisin! :D Mielipiteitä väreistä olisi kiva saada, ilman kärkevää kommentointia!