Viestit - Lare

Tähän olisikin yksi kysymys, eli voiko äitiä ja tytärtä pitää samassa dunassa? Siis ihan pysyvästi. Onkos kellään kokemuksia, että tulevatko toimeen? Ja sitten vielä että kuinka kauan robolapsia pystyy pitämään samassa dunassa syntymänsä jälkeen? siis pystyykö vielä äidistä vieroituksen jälkeen olemaan samassa dunassa esim. korkeintaan kuukauden ikäiseksi asti??

--Kiitos jo etu käteen vastauksista:)-- ;)

Kysyisin että kun mulla on tyttö robo, joka on tosi kesy, eikä pelkää ja antaa ottaa käteen jne. mutta mistä johtuu, että se haistelee sormia ja kohta näykkäsee? olen pessyt käsiä, hieronut puruihin mutta tuntuu että mikään ei auta? siis se tosiaan ei kai voi pelosta johtua jos oma alotteisesti käteen tulee?