Viestit - Bella

Ostin tänään Urho-murulleni joululahjaksi heinäpesän ja jugurttinappeja. (:
^^^ Kiitos kiitos. (: Minäkin tykkäsin noista puuportaista, ja kiva kun pystyy tuota terran korkeuttakin vähän hyödyntämään. :)
^^ En olekaan tuollaista tullut ajatelleeksi!
Tuosta kivestä on kyllä yli puolet purujen peitossa, eli ei Urho kovin helposti sen alle pääsisi kun ei muutenkaan niin hirveästi kaivele. Noiden isojen puuportaiden jalat on ainakin pohjassa asti.
Mutta kiitos varoituksesta Illi, tarkistan vielä sen kiven. :)
Kiitos kehuista.
Kiitoksia. (:
Kokoa terralla on n. 100(l.)x54(s.)x56(k.).

Terra ei ole seinässä kiinni, näyttää vaan tuossa kuvassa. Ja ilmanvaihto tapahtuu osittain myös katon kautta. :)
Tässä Urhon terrasta kuva  :) :

Tuo on niin iso, että vielä mahtuisi jotakin sen sisälle... Aionkin ostaa Urholle tänään joululahjaksi heinäpesän. Ja sellainen riippumattokin voisi olla kiva, jos vaan löytyisi jostakin. (: