Viestit - h`nn`

Lähetin ilmoittautumisen 2. syyskuuta sähköpostilla mutta vieläkään ei ole tullut kuittausta...onkohan kaikki sinä päivänä kuitattu/väärin laitettuina palautettu?? Sähköpostiosoitteenkin tarkistin ja täsmälleen sama mikä kutsussa.En oikeen keksi mitä voisin tehdä asialle.
Ensimmäistä kertaa näyttelyihin täälläkin oman palleron kanssa meinataan mennä.
Pitääkö ikä kohdassa olla laskettu ikä näyttelypäivänä,vai ilmoittautumispäivänä?
Pystyykö ilmoittautumaan tuplanäyttelyssä sekä ulkomuodossa että lemmikkiluokassa tuplaarvosteluihin samalla hamsterilla? Kannattaakohan heti ekoissa näyttelyissä laittaa näin moneen vai pitäisikö aloittaa varovaisemmin.Tuleeko tällöin muuten ilmoittautumiseen luokaksi mitä?

Jospa näillä saataisiin hamsteri ilmoitettua onnistuneesti näyttelyyn.