Viestit - Jennn-

Olen myös miettinyt, että kelpaako roboille terraan/dunaan kutterinpurut? Vai onko jotain muita ehdotuksia terran/dunan pohjalle?

Ja pitääkö robojen saada kylpeä päivittäin hiekassa, vai riittääkö ihan muutama kerta viikossa?

Suunnitteilla olisi hankkia lähiaikoina 2 naarasroboa.  :lov
Selvä, kiitos paljon vastauksista!  :D
Olen nyt lähiaikoina hankkimassa 2 roboa. Minkä kokoinen duna olisi sopiva? Tarkoitus olisi ottaa 2 naaras roboa, täytyykö niiden olla samasta poikueesta, vai syntyykö muuten tappeluita?

Mitä virikkeitä olisi hyvä olla robojen dunassa? Voiko kummatkin robot kuljettaa samassa kuljetushäkissä, kunhan ostaa tarpeeksi ison? Saisiko myös muutaman nimiehdotuksen tuleville roboilleni?  :)  :sydan