Viestit - ^Natina

Tämmösiä värejä löytyy molempien suvusta:
ruoste
kyyhkynharmaa vkkk

normaali
pk rs kemu umb

lk musta vkkk

hopeanharmaa umb
Pidempänä oli suklaata ja soopeli suklaata.

Noilla on värit aivan samat sukutauluissa ja samat järjestykset nimet on eri  :c8  Rupes mietityttään ettei nimiä olis vaan muuteltu. Nämä siis ei keltään viralliselta kasvattajalta ole tullut. Siksi epäillys.
mä en tiä näistä väreistä yhtään mitään mutta jos tuo olis hiiri niin sillä olis rubiinit silmät.
Mä en tiä tosta emosta ruosteena se on mulle myyty. Tarvittee varmaan ottaa siitäkin parempia kuvia niin saatte viisammaks sanoa  :c8  Mä oon jo ihan sekasin noista, söpöjä ne ainakin on  :lov
Mitä tohon vaaleaan tulee se on tyttö ja ei ole vielä ainakan tummunut yhtään. ... --> menee ottaan kaikista luonnon valossa uudet kuvat niin saatte kaikkien värit kertoa mulle että varmasti menee oikein :)
Tässä vielä edellisen sivun vauvoista kuvaa kun tuo "ruoste" lapsi mua epäilyttää kun se on niin vaalia (tosin enhän mä väreistä mitään tiä).
Tässä kuvaa kuvassa näkyy myös emon pyllyä ja väritkin on suht luonnolliset nytten :
Emä on ihan ruoste vain (tai siis niin ne on mulle myyty )

Ja isä: