Viestit - embr

Lainaus käyttäjältä: "jamppa"Toimiiko Bittu Comfort Wheel 20 cm  pk syrkki uroksella.Pakko tietää että voi nukkua rauhassa :zzz:
Meillä on Viskillä tommonen ja tuppaa aina pyörä hakkaamaan ilkeesti noihi metallijalkoihin kun toinen pääsee kunnolla vauhtiin. :<

Kolina väheni ku sito pyörän pahvialustaan kiinni  Ei enää hytky entiseen tahtiin eikä pääse liikkumaan niin lähelle terran seinää et kilkattais siihenkä.
Itse oon nyt liki 22 vuotiaana monen vuoden epäröinnin ja harkinnan jälkeen onnellinen hamsterin omistaja (syrkkypoika kotiutui toissapäivänä). Eikai pikkueläimien omistajille voi mitää yläikärajaa määritellä, yhtäläi niillä on sama merkitys lemmikkinä kuin esimerkiksi kissoilla ja koirilla  :)