Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Ticorti

Sadas viesti!

Ne, jotka pitävät hamsteria lasten lemmikkinä, taitavat olla juuri niitä, jotka luulevat, että lemmikkieläimiä on vain hamsteri, kalat, koira ja kissa. "Hamstereita pitää lapset, akvaariota pitää kolmikymppiset koristeena, koiraa pitää kaikki normaalit ihmiset ja kissaa vanhat mummot." MIKÄÄN eläin ei ole vain tietyn ikäisille! Lemmikit ovat eläimiä ihan yhtälaillä kuin krokotiilit ja karhut, vaikka sitä ei ehkä tule ajatelleeksi kun katsoo kun pienet karvapallot sukeltelevat puruissa lasilaatikossa. Hamsterit eivät ole "leluja, joilla vain lapset saavat leikkiä".
Ekaan hamsuun ei tarvinnut ees suostutella, kun en ollut edes ajatellut lemmikkiä, mutta äiti ja isä ajatteli, että olisi jo ajankohtaista hankkia meille lemmikki. (olin 9v) Toisella kerralla oli paljon hankalampaa, koska meillä oli ennestään kolme gerbiiliä. Vetosin siihen, ettei minulla ole ystäviä ja päästin pari (krokotiilin)kyyneltä. (En itsekään oikein tiedä, olivatko ne aitoja.) Äiti heltyi niin, että viikon kuluttua ideasta (ja päivä Englanninmatkalta palattua) sain kaksi roboa. :grin: