Viestit - Emmy

Voisin ehkä osallistua, pitää vain ensin kaivaa jostain kiva kuva... :)
Löytyisiköhän jostain Stuarttini sukulaisia? Musta(tai soopeli) Lk hamsu-uros, s. 10.2., ostettu lemmikkieläinliike Tico-Ticosta Ylivieskasta. Yksi veli löytynyt, Silent Bob.
Best Friend Festival - hamsunruokaa, pitäis kokeille vaihtaa kun meille tulee siitä jostain syystä paljon pikkukärpäsiä... Muilla samaa ongelmaa?

Hiljalleen valmistuva virtuaalinen hamsulani   ;)
Minä hankin Möksyn Stuarttini paikallisesta eläinkaupasta, Tico-Ticosta. Samanlaisia syötävänsuloisia poikasia (kaikki olivat mustia) olisi ollut kymmenkunta, mutta kun sain ottaa vain yhden, niin otin tämän 'Tutin'. Mutta Tutti onkin kauhean kiltti ja varovainen  :sydan  :lov

Edit; Annoin nimen itse Tutille, jos joskus kasvatan hamstereita, ne tunnistaa alkuliitteesä Möksyn (nimi) :)
Mun hamsuni täyttää 10.8. puoli vuotta. Emme juhli suuresti puolivuotissynttäreitä, mutta saattaa se saada muutaman ylimääräisen herkun ;) Pitää miettiä, mitä ostaa sitten vuosipäivänä lahjaksi..  :sydan