Viestit - Nevermind

Maarit: On kyllä tosiaan hirmuisen pienen näköinen syrkille ;O

Ja teille hedelmäpesien omistajille: Mistä ootte löytäneet tollaisia, itse en oo ikinä nähnyt, mutta ihanan näköisiä  :sydan  :D
Kiitos vastauksesta, kyllä se siinä kädessä on ihan kiltisti, ei yritä purra tms. vähän ensin sätkii, mutta siihen se sitten tyytyy.  :D  Äsken nippaisi sormesta, tais luulla jokskin evääksi kun olin sitä ennen käsitellyt tuoreruokia.  xD
Onko normaalia, että hamsu on ollut meillä kolme päivää ja uskaltaa vasta ottaa evästä kädestä? Olen käsissä pidellyt, koska ollaan juoksutettu ja on siellä tuhmiaan ollut tekemässä, ollaan sitten nostettu se sieltä pois. Ja muutenkin on kädessä ollut, mm. kun viety juoksutettavaksi. Onkos tuosta jotain haittaa, koska ei itse uskalla vielä kädelle?