Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Winnien

En ole saanut kuvaa uudesta hamsustani, mutta sen väri kiinnostaisi kovasti. Hän on Puhtaan valkoinen mustilla silmillä sekä korvan reunoissa on hieman mustaa.
Raivo = Raivis, Pikkuneiti
Yleistä hamsterikeskustelua / Re: Kitinä
15.07.09 - klo:16:53
En ollut kuullut että hamsut ääntelevät unissaan, äitinikin sanoi että Raivo näkee vaan pahaa unta.
Kiitos vastauksesta, helpotti kun tiedän ettei hän ole välttämättä sairas.
Muokkasin vähän ja tein tästä ketjusta tämmöisen yleisen "Kysymyksiä campbelleista"-ketjun, kun muillakin lajeilla oli tämmöinen ja campbelleilla ei vielä ollut :) Eli tänne kysymykset campbelleista :)
-Minski-

Laitan tämän viestin tänne kun "Asiantuntiat vastaavat" puolella kukaan ei vastannut, eli viestini oli tämmöinen:

Hamsterini on ollut minulla kaksi viikkoa ja olen iltaisin miettinyt että miksi hän kitisee/narisee. Hän päästelee ääniä pelkästään pesämökistään ja kun kurkkaan onko jokin hätänä narina loppuu ja kaveri alkaa temmeltämään normaalisti. Ääniä ei ole pitänyt kun on ollut kädessä tai muualla terrassa, vain omasta mökistä kuuluu kitinää. Olen tutkinut hamsua enkä ole ulkoisesti löytänyt mitään poikkeavaa, hän on utelias ja pirteä. Tuota kitinää kuuluu illassa pariin otteeseen ja sitten se loppuu.
Onko hamsterini kipeä vai muriseeko hän omiaan?

Olisi kiva jos joku haluaisi vastata tähän sillä tällä foorumilla vastataan kyllä vielä älyttömämpiinkin kysymyksiin...
Meille muutti kaksi viikkoa sitten Campbelli tytsy nimeltä Raivo. Tuo suloinen neitokainen sai nimensä Bolt -elokuvan mukaan. Kovasti ollaan tytön kanssa tutustuttu, ja olen saanut huomata että minulla on jälleen ihmisystävällinen kämpsy, ei ole purrut eikä ollut äkäinen.

Raivo ja paperi-iglu

muoks kirjoitusvirhe