Viestit - Marikainen

Asuminen ja tarvikkeet / Re: Virikkeet
16.03.10 - klo:20:34
Erikeeper on kuivuttuaan myrkytön, joten sopii virikkeiden tekoon mainiosti :)
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Virikkeet
10.03.10 - klo:22:57
Meillä tehdään myös noista kissanruoka laatikoista mökkejä. Tosin meidän Viljamille ei mitkään mökit kelpaa, herra nukkuu mieluummin vaikka taivasalla.
Lainaus käyttäjältä: "EK05"Miten te olette kiinnittäneet verkon niin ettei siitä sitten jää mitään teräviä osia?

Minä verkotin oman dunani kannen hiiriä varten, ja yhden häkinkin olen verkottanut. Verkon leikkasin siististi ettei jää mitään teräviä reunoja joihin pienet voivat satuttaa itsensä.
Dunan kanteen sidoin verkon kiinni rautalangalla joiden päät taittelin piiloon, ettei satu vahinkoja.
Häkkiin taas kiinnitin verkon nippusiteillä. :)

Sen verkon kanssa kannattaa olla varovainen, ettei saa sormia täyteen naarmuja. Tai sitten voi olla fiksumpi kuin minä ja käyttää hanskoja. ; D