Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - dönsi`

Meillä on aina ollut hamstereita, mutta ihan ekan hamsterin sain kolme vuotta sitten, Inton. Into on todella utelias, mutta nyt kun se täytti kolme, se on alkanut laihtumaan, ja siitä on tullut jotenkin aggressiivinen. Into on todella rakas, koska antoi kipinän hamsteri harrastukselleni.

Eläinlääkäri sanoi, että kannattaa nyt viettää enemmän aikaa Inton kanssa, koska sen päivät on pian päättymässä. ); tulee kyllä kauhea ikävä poikaa. Aika kauan se kyllä elikin, tai no, elää vieläkin, mutta kolme vuotta on aika paljon hamsterille. Sen karvakin on menettänyt kiiltonsa, ja kynnet kasvavat huimaa vauhtia.

Mutta onko kellään muilla vanhuksilla sitä ongelmaa että vanhetessaan niistä tulee aggressiivisiä? Into ei ole koskaan purrut, tai yrittänyt edes purra ketään, joten ihmettelen kyllä suuresti kun eilen annoin ruokaa, niin näykkäisi sormesta. Totta kai voi olla että Into heräsi juuri ja säikähti, koska Intokin on kuuro.

Mutta yritetään pysyä vahvana, ja pidetään huoli siitä että vanhusten viimeiset päivät ovat mahtavia. :)