Viestit - Ofilia

Aika hassua, että näin unta siitä että meidän Martta teki poikasia lk cinnamon valkokirjokilpikonnan värisiä, vaikka Martta onkin talvikko.  xD
Voi että miten suloinen on tuo poikanen, joka roikkuu ja juo juomapullosta/juomapullossa.  :D
N. 4 sivulla kerrottiin Jyväskylän Reporangan varoituksista. Sieltä ostin Marttanikin. Lemmikiksi vain. Minun piti kysyä jotakin, mutta unohdin sen.  :oops:
Haluaisin tietää hyviä eläinkauppuoja (ajankohtaisia) Jyväskylästä. En halua tukea huonojen eläinkauppojen toimintaa.  :< Joten voi lähetellä hyviä eläinkauppa "ehdotuksia" tänne.  :D
Katsos... En löydä mistään kasvattajia, jolta voisin ostaa hamsterin. Joka on kyllä varsin outoa. Toinen syy on se, että olen todella kärsimätön. Jos 2 päivää pitää odottaa saan aivan kauhean hepulin.
Molempia lajeja oli eläinkaupassa myytävänä. Ensimmäisen hamsterini ostan eläinkaupasta, mutta kun se kuolee hankin hamsterini kasvattajalta.  :D
Eli kysymys tulikin otsikossa.   :) Olen juuri lähiaikoina menossa ostamaan hamsteria.