Viestit - Sofia

^Tämä minua ystävällisesti neuvonut henkilö kertoikin hamsterini kasvattajan olevan paikalla, mutta juuri sillä hetkellä ei sinua löytänyt. Olisi ollut mukava tutustua. Koska tämä ensiesiintyminen oli niin "menestyksekäs", ajattelin viedä tuon toisenkin kerran näyttelyyn. Ulkomuotoluokkaankin, jos mahdollista.
Pitäneepä minunkin jotain kirjoitella. Olen siis aivan vihreä näissä asioissa, hamsterinäytteyissä olen tainnut joitakin vuosia sitten vierailla, mutten niistä mitään ymmärrä. Toin kuitenkin lauantaina melko uuden talvikkoni (Susa-Erma's Hortensia) avosteltavaksi pet-luokkaan. Jos ihan okein ymmärsin, se oli paras kääpiöhamsteri (sai punaisen kauniin ruusukkeen) ja sitten ilmeisesti paras lemmikkihamsteri, tai ainakin sain sellaisen ison punamustan ruusukkeen.. Meikäläinen oli (ja on edelleen) ihan pihalla, tein vain, kuten käskettiin. Kiitos sille ihanalle ihmiselle, joka tuli minua neuvomaan! Olin varmaan ihan hölmistyneenä se pinkki ruusuke kädessäni kun en yhtään tiennyt, mitä se tarkoitti..  :roll:

Oletan kuitenkin, että meni ihan hyvin..?