Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Pulina

Minulla on noin 1.v. 10 kk. ikäinen uros hamsu  :D . Kun ostin sen sitä väitettiin musta silmäiseksi Creme: ksi. Niin, ja se olikin. Kun se oli jotain puolivuotta, niin sillä alkoi näkymään jokin tikkaus selässä. Sen korvien takana ja selässä on mustaa. Myös sen korvat ovat mustat.Osaisiko joku sanoa mikä väri voisi olla kyseessä?

Kuvaa ei valitettavasti ole.
Selvennykseksi edelliseen. Kirjoituksessasi oli pari ristiriitaa. ensin väitit että keskustelu ei paisu ja kohta toisaalta se sitten paisuikin. ja tiedossa on että tuomari/sihteeri keskustelu ei liity lapuan näyttelyyn. siinä sinulle argumentointia. tässä aikaisemmin julistettiin jo rauhaa, mutta sitä saa mitä tilaa.
Voihan sen asian noinkin ilmaista. :pihalla:
RAUHA MAAHAN! :angel  :angel
Tiedetään, tiedetään.Minulla itsellänikin on kuusi hamsua ja kuljen aktiivisesti näyttelyissä ympäri suomen maata.  xD
Saattoipa vaikuttaakkin, koska hyvässä turkissa ja muuten hyvä kuntoinen hamsu sai vain tyydyttävän. (kyse ei ole omasta hamsusta)
Onhan se vapaa aikaa ja saa naureskella :lol:  ja puhua, mutta ei ole fiksua puhua puhelimessa hamsteria arvostellessa.
Hoh hoijaa... saahan sitä katsella muutakin kuin hamsua, mutta rajansa kaikella. Jos homma näyttää välillä siltä, että voiko vähempää kiinnostaa, niin kyllä se pahalle tuntuu :cry: . Olitko "Ninde" paikalla kun hamsuja arvosteltiin? Tämä keskustelu on nyt näköjään paisunut alkuperäisestä aiheesta täysin yli. Kaikesta huolimatta hyvää alkukevään odotusta kaikille harrastajille ja tuomareille!

PS: myös kaikille hamsuille!