Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - tipadei

Kysy hallitukselta / Toukokuun poskipussi
12.06.09 - klo:18:13
Olisiko toukokuussa pitänyt tulla poskipussia? Ku liityin tammikuussa jäseneksi, enkä silloin kerennyt saada ensimmäistä poskaria, mutta eikö toukokuussakin kuuluisi tulla?
hei!

Pitääkö jollekin ilmoitella jos itse ei tule näyttelyyn, vaan joku muu kuin omistaja on näyttelyviejänä?
Mistä tuota sitten tietää onko poikanen Sg vai SgSg? Jos vanhemmat ovat luonnonvalkoinen ja hopeanharmaa, niin eikö, niin että poikanen on voinut saada molemmilta Sg-alleelin jolloin se olisi SgSg, vai täytyykö molempien olla ihan hopeanharmaita yksilöitä? Tai sitten se cremen kantaminen, mistä tietää onko poikanen saanut e-alleelin?
Minkä näköistä porukkaa mahtaa sitten tulla luonnonvalkoisesta ja hopeanharmaasta? Olen sekaisin nois0sa geenijutuissa siinä asiassa, että miten nuo merkitään kaavioon, jos naaraan genotyypissä on kolme kirjainyhdistelmää (eeSgsg) , ja sitten uroksella on kaksi (SgSg)?
Mekin menossa huomenna. Sellaista kyselen että saako rasvaista turkkia esim. talkilla tupsuttaa näyttelyä varten? Muistelisin lukeneeni jostain tällaista mutta en löytänyt enää. Onko se täysin terveellistä itseään puhdistavalle hamsterille?
Minkä värisiä poikasia on mahdollista tulla luonnonvalkoisen ja hopeasoopelin yhdistelmästä?
Kuinka suuri virhe mustalla kilpparilla on, jos sillä menee valkoinen, ohut viiva kaulassa?