Viestit - Xana

kerran mun hamsu oli portaissa istumassa ja nakertamassa jotain pähkinää niin se keikahti takaperin kuperkeikalla maahan. oli vähän pöllämystynyt kun nousi. :reps:
ei varmaan kannattais nauraa mut se näytti niin hassulta.
Aelita: se nimi tulee juniorilta ja subilta tulevan ohjelman Code Lyokon virtuaaliprinsessasta.
Yumi: se tulee myös Code Lyokosta mutta tää ei oo virtuaalinen heppu vaan ihan tavallinen maassa asuva tyyppi.
Tää Lyoko on supertietokoneessa oleva virtaalinen maailma. :haha
vanhin on 6 kuukautta. meiän vanhus ois ollu 2 vuotta ja 4 kuukautta.  :(  se oli eka hamsteri.
meillä on kääpiöhamsteri aelita(6kk) ja syyrialainen hamsu yumi(7vk) ja molemmat osaa mennä tikkaita. aelita menee vähän pienempiä tikkaita. yumi taas menee 11 porraksisia tikkaita ylös nätisti sipsuttaen ja alas hieman varovasti mutta hyvin. :)