Viestit - Piku

Hmmm... Alussa se oli minullakin vaikea suostutella iskääni hankkimaan minulle hamsteria. Silloin tosin olin nuori, olisinkohan ollut jotain 11-12 vuotias... Kaikki alkoi siitä kun sen hetkinen paras kaverini sai talvikon ja rakastuin siihen pikkuiseen totaalisesti! Ensiksi tahdoin kuitenkin rottaa aivan hillittömästi mutta häkin koosta johtuen iskäni ei suostunut siihen (mutta se on ihan salettiinsa varmaa että täysi-ikäisenä sellaisen ostan!).
Sitten koetin pyytää hamsteria, koska niiden häkithän ovat pienempiä, ja rakastan niitäkin todella paljon, ja puoli vuotta kului kunnes sitten vihdoin viimein sain oman syrkin.
Tietysti olin jo siinä vaiheessa käynyt kaikki keinot läpi. Esim. "Voin ite maksaa sen, siivoon tätä taloo vaikka vuoden etc".
  Sitten kun Santtu (ristin siis syrkkini Santuksi XD) kuoli, sääli iskä mua sen verran että halusi ostaa mulle uuden hamsterin. Ikään kuin lohdutukseksi.
Eli näin helposti sain toisen karvapalloni, Glorian. Ja yeah, viime vuoden Maaliskuun 11. päivänä (ironisesti oma syntymäpäiväni) Gloria kuoli.

Ja nyt, kun kaverini Suvi sai serkultaan kanin, aloin innostumaan taas näistä pikku ystävistä ja mainitsin iskälle, että haluaisin taas hamsterin. Ja juu, piti vain sanoa että "Kun siihen on tottunu et on joku pikkueläin vieressä" ja "Mä näin viime yönä unta, missä sä ostit mulle hamsterin ja sit mä olin tooosi iloinen!" <- Tuo on totta. Ja sitten pari päivää sitten iskä ilmoitti että saan hamsterin piakkoin. Kyaa, olen jo nyt ihan innoissani  :D .

Että sinäänsä ei se niin vaikeaa ole. Tosin riippuu vanhemmista D;
Ps. Anteeksi ylipitkä postaukseni, innostuin kirjoittamaan >___>.