Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Chia

No, vielä vuosi sitten kesän aikoihin kummatkin syyrialaiset pitivät sellaista meteliä että alta pois: juksupyöristä lähti aivan tajuttoman kova kolina ja meteli, dunan kattoritilää jyrsittiin ahkerasti sekä ihan kaikkea mahdollista tehtiin, mistä vain ääntä lähti kunnolla : D Hamsterit olivat kesällä myös kaverilla hoidossa ko olin matkoilla ja ääni oli sielläkin kuulemma aivan tajuton >> Minunkin piti siirtää hamsterit aina toiseen päähän taloa, että sain nukuttua.

Mutta nyt. Juoksupyörät ovat tismalleen samat kuin viime vuonna, mutta ääntäkään niistä ei lähde. Kattoritilän pureskelukaan ei ole maistunut pojille enää vuoteen, vaikken mihinkään toimenpiteisiin ryhtynyt, esimerkiksi laittanut kaltereihin etikkaa, tms. Jotta en tiedä mitä tapahtui, hienoista rapinaa ja kolistelua häkeistä kyllä kuuluu öisin, mutta eihän ilman sellaista saa unta ollenkaan : D