Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - _jemina_

Miksi en saa tallennettua koneelleni hamsterin rekisterikaavaketta, siinä sanotaan että ainoastaan voi printata mutta ei tallentaa koneelle? Minusta tämä on vähän kummallista...  :shock: eikö niitä saa tallennettua koneelle? ainoastaan vaan sen lomakkeen mutta sitä ei täytettynä? huooooh... auttakaa joku järkevämpi  :roll:
Mä ajattelin että jos joskus tekisin hamsuillani poikasia, niin mitä värei saisi yhdistellä? Kyseessä sii talvikot siis. Mulla on vasta hetken ollut talvikoita, enkä siis vielä ole ajatellut niillä poikasia tehdä, kun ei naarastakaan vielä ole. Ensin siksi juuri haluisin vähän perehtyy asiaan tarkemmin.

Eli jos on vaikka helmiäisnormaali uros, pitäisikö olla normaali naaras?
Tai helmiäissafiiri uros pitäisikö sillä olla puolisona sitten safiiri naaras? ja toisteppäin?
Mutta voiko entäpä jos on vaikka helmiäissafiiri uros ja helmiäisnormaali/safiiri tai normaali naaras, minkä värisä poikasia tulee?
Vai saisiko tollaisia edes värejä yhdistää?

Kiitos jos neuvotte kokematonta vaikka hieman tyhmä kysymys olikin  :roll:

edit: muokattu otsikko yleisluontoiseksi, kaikki keskustelu aiheesta tänne!//ninde
kiitos paljon!  ;)  No mistä mä mahtaisin saada noita rekisteritodistuksia mitä voin sitten poikasten mukaan laittaa? ja nekö ei siis mitään maksa?  :huh
Hei!

Mietin tässä, että jos haluan teettää hamstereillani poikasia, niin pitääkö minun liittyä hamsteriyhdistyksen jäseneksi jotta saan rekisteröityä ne?

Ja nyt ihan liian monimutkainen asia mun päälle, vaikka kuinka yritin lukee ja ymmärtää mutta siis. Sanotaan vaikka että jos mulle syntyy 5 hamsu vaavia, niin miten saan rekisteröityä ne jotta voin sitten ostajille antaa rekisteripaperit mukaan? Pitääkö minun aina tilata uudet paperit hamsteriyhdistyksestä, ja maksaa jokaisesta paperista sen 2 euroa vai mitä häh :D Ja sitten joudun myös lähettämään sinne kaikkien poikasten paperi jotka rekisteröin? Hitsi et tuli sekavaa tekstiä, toivottavasti joku ymmärsi pointtini, ettei tule ihan  :nuija: olo :D