Viestit - Hamstraamo

Hei,
Minua kiinnostaa tietää, miten yleisesti suhtaudutaan värivirheellisen naaraan käyttämisestä kasvatuksessa? Onko se sallittua vai onko värivirhe virhe ainoastaan näyttelyissä?

Kyseessä olisi ilmeisesti soopeli, jolla valkoisia merkkejä rinnassa ja mahassa (väri on musta, mutta ei kiiltävä vaan lähinnä mattamusta ja turkki näyttää juuresta vähän vaaleammalta). Ei ole kuvaa saatavilla. Uros olisi väritykseltään normaali.

Yritin etsiä tietoa tästä aiheesta, mutta en löytänyt, joten kiitos jo etukäteen vastauksista. Ja älkää heti lynkatko meikäläistä tietämättömyydestä :angel