Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Aiheet - supiainen

Minulla oli Syyrialainen hamsu, mutta se kuoli jo n. puolivuotta sitten. Minulla oli ja on yhäedelleen melkein metrin korkuinen iso neljä kerroksinen häkki ja paljon virikkeitä...

Olen siis miettimässä uuden vaavi hamsun hankintaa, mutta tällä kertaa joko Talvikkoa tai Roborovskia. En tiedä kumpi näistä kannattaisi ottaa, sillä molemmat ovat hyvin suloisia ja pieni kokoisia, eli molemmat täyttävät kriteerit! En tiedä kumpi niistä on enempi käsikesy ja ihmisrakas. Ja onko se pakollista että ottaa kaksi?

Enkä myöskään tiedä onko noin iso häkki hyvä niin pienelle. Olen kuullut, että jos on liian iso häkki voi hamsterista tulla liian villi. Onko tämä totta?

... Niin ja nimiehdotuksia! Minusta Pumpking (kurpitsa) on suloinen, ja se sopii molemmille sukupuolille!  :lov