Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Mia82

En oikein tiedä että kuuluuko tänne,  mutta kyselenkin, että onko siellä kellään myynnissä talvikoita, roboja tai cämpsyjä? Uutta verta hakusessa kasvatukseen. :)
Täältäkin ollaan tulossa. Tosin ketään en ole vielä ilmottanut. Hotelli varattiin Turusta. Hotelli Karibia ja tullaan perjantaina, lähdetään sunnuntaina :loov:
Kai sitä pitäs tulla. Voisi varmaan jonkun ilmottaakin. :) Hotellia siis etsimään. Karibiaan tietty <3
Pitää ihan harkita jos tänne tulisi.
Laitanpas tähän ketjuun tämän. Eli onko tänne ketään menossa Lahden seudulta? Itse en pääse, mutta tarvisin apua kuljetukselle parille robolle, jotka matkaavat Oulusta asti näyttelypaikalle. Jos siis suuntaat tuonne Lahden läheltä, niin ota yhteyttä yv:nä pikaisesti jos pystyt auttamaan kyydityksessä Lempäälästä Lahteen. :)
Itse olin paikalla vain katselemassa meininkiä, hakemassa varaamiani eläimiä ja luovuttamassa multa varattuja eläimiä (joista tosin tietenkin kaksi jäi kotiin aamutohinassa). Lähdin  kotoa siinä 5.20, ajelin Pirkkalan ABC:lle, josta hyppäsin Sadun kyytiin. Siitä ajeltiin sitten näyttelypaikalle jonne löydettiinkin lopulta parin puhelun avulla. :D Tuli monta uutta roboa, sekä talvikkoa. Kiitos Arja, Satu, Veera ja Merja! Satulle erityiskiitos kyydistä ja matkaseurasta! Kotona olin siinä 23.30 joten oli törkeän pitkä päivä, mutta oikein mukava. Oli kiva tavata teitä kaikkia!  :) Syksyllä sitten otan omiakin eläimiä näytille. :) Hyvää ja lämmintä kesää kaikille hamsuharrastajille! Syksyllä näyttelyihin sitten uuden innostuksen kera!
normaali + normaali = normaaleja poikasia (voi myös tulla safiiria jos molemmat vanhemmat kantavat sitä)
helmiäisnormaali + helmiäisnormaali = helmiäisnormaaleja + normaaleja (voi tulla helmiäissafiireja ja safiireja jos molemmat vanhemmat kantavat sitä)

safiiri + safiiri = aina pelkkiä safiireja
helmiäissafiiri + helmiäissafiiri = aina pelkkiä helmiäissafiireja ja safiireja

normaali + safiiri = pääasiassa normaalia, jos normaali kantaa safiiria voi syntyä myös safiireja poikasia
helmäisnormaali + safiiri = pääasiassa normaaleja ja helmiäisnormaaleja mutta myös safiiria ja helmiäissafiiria jos helmäisnormaali sitä kantaa
normaali + helmiäissafiiri = pääasiassa normaalia ja helmiäisnormaalia, mutta myös safiiria ja helmiäissafiiria jos normaali sitä kantaa
safiiri + helmiäissafiiri = poikaset safiiria ja helmiäissafiiria

Tästä listasta puuttuu yhdistelmä: Helmiäisnormaali + helmiäissafiiri.

Itse juuri kyseisen yhdistelmän tein. Syntyi 1 safiiri, 1 helmiäisnormaali ja 1 helmiäissafiiri.
Tänään kävin Keskisen kyläkaupan lemmikkieläinliikkeessä (Lemmikkijuttu, ent. Kalajuttu) ja sinne oli tullut hybrideitä myyntiin. Tampereen tai Pirkkalan liikkeestä. Tapaukset olivat täysin selviä hybridejä; mandariinin värisiä. Pisti vihaksi.  :x