Viestit - Pinja

Nukkuvat, ihme!
Pinjakin on osottainut vanhuusoireita myös.. Jos oikein laskin, niin se olisi nyt 1v 8kk, en ole oikein varma, koska Pinjuli on ostettu eläinkaupasta. Sillä on alkanut karva lähteä, se ei herä enää kun häkkiin laitetaan ruokaa tai jos häkin luukku avataan. Ennen se heräsi heti.. Eikä se ole enään melkein yhtään hereillä, nukkuu vain.. Ja lisäksi kuolaa..
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Virikkeet
22.05.08 - klo:20:36
Ufolle voisin keksiä vaikka mitä, tonne minidunaan kun mahtuisiki jonkin verran jotain, verrattuna Pinjan häkkiin. Mutta kun ongelmana on, että Ufo ei innostu mistään, nukkuu vaan ja joskus juoksee juoksupyörässä. :kuiva:
- Pilttiä (sitähän tarvii aina :D)
- sellasia muovilaatikoita, tarpeeksi isoja roboille.
- syrkille tarkoitettu duna
-purua pitäis ostaa
Robovauvat on kyllä todella suloisia!