Viestit - Dakku

Ketään näyttelyistä menossa Kemiin, Ouluun tai Rovaniemelle?

Sori huutelen jatkuvasti, mutta kauhea kipeä kyyti saada :D
HELP!
Eikö ketään olisi tulossa Kemiin päin näyttelystä? Tai edes Rovaniemelle?

Mun olis pakko saada ainakin kemiin hamsu, tai parikin. Eräs tuttukin kaipailisi kyytiä. PLIIS!

Laittakaa pikaria, tai jos edes tunnette/tiedätte ketään joka tulee kemiin päin?
 :roll:
mua ei oo näkyny ny yhtään näyttelyissä, pahoittelen  :(

Suunnittelin tulevani messuille jotka on tuossa marraskuussa.. Täältä on kyl kiva matka sinne mutta voe voe  :lol:
Ei kukaan helsigistä lähetvä voisi antaa autosta muovikassin verran tilaa ja viedä näyttely paikalle..? :angel
hihii aivan mahtava kuva, tunnen itseni prinsessaksi :oops:

Mun puolesta saa laittaa kuvia musta, ja muista (puhuu itserakaspaska)

Sunnuntain kuviaaa!! :cry:
Juhuu. Saatiin kuma ja jotain pieniä sijoituksia ulkkikses. Mut lohiksesta tuli Muotovalio :sydan
Ilmosin viimetipassa hihihihhi. Meiltä lähti ainoa talikko, toivottavasti serttejä noutamaan :mrgreen:
Meillä synty keskiviikkona ihania iltatähtiä<3 Linkitän ne ku on niin isoja.

http://s170.photobucket.com/albums/u269 ... vat005.jpg

http://s170.photobucket.com/albums/u269 ... vat004.jpg

Ja mamista yksi pullaposkikuva :lov
http://s170.photobucket.com/albums/u269 ... vat017.jpg

Iki-ihana ystäväni otti hienot kuvat mageella digijärkkärillä :sydan
oi kamala nuita vauvoja :sydan

Meille pitäis huomenna syntyy, yritän sit pommittaa teitä kuvilla :p
Meil meni tosi hyvi.

IhQ oli ulkkiksessa tuomarin suosikki ja sai kuman tyypistä. Sitte BIS kehässä, ihQ oli sit ykköne<3 ERI tuli ulkkiksessa.

Lohis sai sertin jaaa.. Oli lemmikkiluokan toinen<3 Sai sitte ERI:n kummassaki luokassa kans.

Mahtava päivä, oli taas niin paljon ihmisiä jotka jakso kuunnella/kattoo mua  XD
Pyörin aika vähän buffassa, mutta onneks siellä oli auttavia käsiä. Mut onneks piirakka meni kuumille kiville..  :mrgreen:

Kiitos Tanskulle ateriasta ja mahtavasta seurasta, kun sunnistettiin.. :sydan
Minnaw kans oli mahtava, ku otti mut kyytiin!! Turhiksen ja Minnawin pölinäitä kuunnellessa oli hyvä torkahtaa.. :lol:

öö.. Jotai oli viel kiitettävää yms. mut nyt ei tuu mieleen :roll:
Multa tulee nyt nuo kaikki.. Turkit iha kaamees kunnos, toiv. alkais tokenee ihme ruuilla :D

Mä meen kai buffaan/infoon, tai niin mä lorette ilmotin XD
^ On siellä myyntipöydällä varmaan hamsuja myynnissä. Toki sinne saa tuoda  :haha
Näyttelyt sujui kaikinpuolin hyvin!
Mulla meni kyllä jalat ihan sököks kun oli niin karseen fiinit kengät xD

Suur kiitos Musulle joka jaksoi vain kestää ja kestää mun ''assarointia'', ja maikkiksen siskolle kun jaksoi jatkuvasti huudella mua töihin :lol:

IhQ sai jonkin ruusukkeet hyvästä turkinlaadustaan, ja ei-standarteissa tuli toiseksi.

Muut oli sitten vain sanojen arvoisia, L1 maininnat sentään tuli ihQ:lle ja muhkealle lohikselle 8-)

Oli makoisat ruua jälleen, kiitos salaattimestari Minnawille ja makaroolilaatikon haltijalle Niinalle!
Maistui vähän liian hyvin puffan tarjonta..
Minski, turha toivoa että muut laittaisi assarin puolesta numero järjestykseen. Itse en ole tälläistä vielä nähnyt  ;)

Onko tuo lastenlemmikkiluokka, ihan oma _luokka_ ja omat tuomariy yms. palkinnot? Tuli oikosulku.

Jaa, mähän olinkin syrkkien lemmikkiluokassa assarina. Jipijee. Tuli kyllä tosi paljon, siitä tulee kivaa.. :grin