Viestit - minttunen

Tahmatassulla ei vielä montaa lempinimeä ole, Tahmis taitaa olla ainoa ellei palleroa lasketa :D
Kasvattajalta on kaikki hamsterit tulleet :)
Eilen hain kotiin maailman suloisimman karvapalleroisen, Tahmatassun
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Virikkeet
02.05.08 - klo:20:42
Mie oon yrittäny tarjota Nokkoselle noita nameja paperi-rullassa, mutta Nokkonen on hieman laiska tapaus, ei se vaan jaksa vaivautua :mrgreen:
Voisinpa jossain vaiheessa tänään koittaa piirtää jonkulaisen hamsun jos muistan :) Vaikka piirtäminen kuuluu niihin asioihin joissa olen surkea :mrgreen:
Aww, ihania :lov
Juoksupyörä pitää aika kovaa meteliä, mutta olen tottunut siihen eikä se häiritse mun unta mitenkään :)
Oon tässä nyt pari kuukautta ettiny. Kun tartteis katsos löytyä Turun seudulta kun en pääse kauempaa hakemaan :(
Jos ois asumus olemassa toiselle hamsulle niin varmasti tulis toinen mulle. Mutta eipä ole :(
Mitähän mie teen tässä ketjussa, karmea hamsukuume päällä :mrgreen:
Rakas Myyräni oli pitkäkarvainen soopeli  :lov
soopeli
keltainen laikukas
normaali
Tässä muutama (surkea) kuva Nokkosen häkistä. Se on tällä hetkellä aika tylsä ja tuo häkki tympii mua muutenkin, haussa ois gabber.
Suloinen Leila :lov