Viestit - Hoopee

Okei hyvä. Kiitti. Maksoin näyttelymaksun ja nyt on tulostettu maksusta kuitti ja "ilmottautuminen vastaanotettu"-paperi.

Moneltako kannattaa näyttelypaikalle tulla. Onko klo 9.00 ok?

Hoopee
Hamsutin86: mulla on yksi hamsu myös mukana :)

Spellcaster: kiitti hyvästä vinkistä! :)

Mulle ei edelleenkään ole tullut tietoa onko Pikku-Hamsumme päässyt näyttelyyn....  :cry:

Miten näin viime tippaan voi jäädä....?  :c8
Kiitti paljon! Ei tarvi tietämättömänä tääl olla :)
Hei!

Mistä tiedän onko hamsuni päässyt lasten lemmikkiluokkaan kilpailemaan? Haluaisin tietää sen ennenkuin maksan näyttelymaksun. Minulle ei ole tullut vahvistusta osallistumisesta vaikka ilmotin hamsuni (Pikku-Hamsu) näyttelyyn Ikuriin jos hyvissä ajoin ennen ilmottautumisajan päättymistä!

Ja onko mitään puhelinnumeroa josta voisin kysellä hamsteriyhdistykseen liittymiseen lityvistä asioista, ilmottautumislomakeen alareunassa oleva numero ei ainakaan toimi ja olen muihinkin numeroihin yrittänyt, tuloksetta.. Aina puhelin kiinni tai ei vastata. Viestiä olen myös laittanut Hamsteriyhdistyksen numeroon: 0442012212, mutta viesti ei ole mennyt perille, eli puhelin on ollut kiinni useamman vk:n.

Joku ystävällinen joka asiasta tietää...  :| kiitos