Viestit - hanski00

Vähän myöhässä tulee mutta kuva näistä mustasilmäisistä harmaista löytyy sivuilta www.hanskinelukkala.net --> myydään --> hamstereita osiosta.
Lainaus käyttäjältä: "Olive"
Lainaus käyttäjältä: "hanski00"Yhdistelmästä E: pk luonnonvalkoinen ja I: Aurinkoinen Auris, pk albiino vn. Isän piti olla ps valkoinen mutta pesue osoittaa toista eli nyt on lauma mustia naperoita ja kaksi mitälieharmaata vailla lemmikkikoteja.
Onks niillä kahdella punaset vai mustat silmät?
Silmät on mustat ja väri on mielestäni tummempi kuin kyyhkis.
Lainaus käyttäjältä: "Elliska"
Valkoinen + valkoinen ei tuota aina valkoisia poikasia, genetiikka on paljon monimutkaisempaa :D Nuo harmaat ovat ilmeisesti hopeanharmaita :)
Tuon kokoisesta poikueesta pitäisi todennäköisyyksien mukaan näkyä jo valkoistenkin osuus. Ja harmaat eivät ole hopsuja.
Saattaahan tuon isukin väri olla väärin kun kerran taustatiedot on vähän sitä sun tätä. Tässä vielä kuva isästä.
Tässä olisi nyt kuvia "ongelma" tapauksesta. Isä on hopeanharmaa vn ja se on eläinkauppaostos. Isänisä on kuulemma normaali ja isänemä mustahopea vn.
Emä luonnonvalkoinen, emänisä luonnonvalkoinen, emänemä creme, emänisänisä creme, emänisänemä luonnonvalkoinen, emänemänisä soopeli roan, emänemänemä soopeli. Seuraavassa sukupolvesta löytyy värejä: creme, soopeli, hopeanharmaa umborous, tk valkoinen roan.

Silmänympärykset on sen näköiset kuin epeli olisi ollut arskat päässä solariumissa.

Eli kertokaapas hyvät ihmiset mistä väristä on kyse. Saadaan tälle fretinnaamaiselle neidille oikea määritys...