Viestit - Sinttilove

Mulla on Tito-niminen pari kuukautta vanha talvikkopoika. Se ei mielellään tule käteen, mutta vessapaperiputken avulla se onnistuu ja sieltä se sitten tulee ulos ja tutkii rohkeasti uusia paikkoja. Tito on ollu tosi kiltti, ei oo purru kertaakaan - paitsi tänään. Ei sitä voi periaatteessa puremiseks sanoa, mutta se ns. nakersi mun sormea. Oliskohan sillä jotenki paha olla, vai johtuuko se siitä, että olin (ehheh  :D ) syönyt suklaata just ennen ku sitä käsittelin (kädet oli ihan puhtaat, saatto vaan tuoksua siltä)? Hajurauhasta oon puhdistanu antamalla sen hetken olla noin pari senttiä korkeassa vedessä.
Toinen kysymys: Leikkasin tänään Titon kynsiä, kaikki etutassujen kynnet on nyt lyhennetty, mutta takatassut tuottavat ongelmia, varsinkin kun olen yksin enkä viitsi sitä väkisin paikoillaan pitää. Miten te leikkaatte hamsujen takatassujen kynnet?
Kolmas kysymys: Kun olin leikannut etutassut, pidin Titoa niin, että sen takapää ns. roikkui ilmassa (epäonnistuin takatassujen kynsien leikkausyrityksessä... :| ) ja kun laitoin sen takaisin sängylleni, siitä tuli ihan "lötkö", eikä se liikkunut ja selvästi pelästyi. Nostin sen parin sekunnin päästä takaisin dunaansa ja siitä se ampaisi kuin raketti mökkiinsä. Onko teille käynyt ikinä näin? Oliskohan se luullu, että esim. joku lintu olis napannu sen?
Ja vielä viimeinen kysymys: Tito asuu minidunassa ja haluisin sille jotain kivaa tekemistä dunan ulkopuolella, jonkunnäkönen puulabyrintti tms. Tiedättekö mitään hyvää kauppaa mistä jotain tällasta kamaa saisi?

Kiitos jos joku vastaa :)