Viestit - Hömpsylit

Otetaanko jälki-ilmoja? Ja jos niin mihin?
Yritin tarjota itseäni assariks Martiinalle edellisellä sivulla jo.  :eijei:
Mut voi laittaa Martinalle assariksi Eli Paula Simonaho. Mukaan lähtee nyt 5eläintä ihan kannatus mielessä. :mhappy:
Hyvinkäällä on tulevia hamsuharrastajia paljon kasvamassa  :mgrin: Ja jos tarttee esim. tuomareita kuljettaa niin muhun voi ottaa yhteyttä niin voin kuskata ainaki yhen lastin. On mahtavat määrät hamsuja ilmottu ja toivotaan että Hyvinkää pysyy edelleen näyttelypaikkakuntana  :yes:
^ ja^^ Jos on kylmä taikka sateinen ilma niin mä voin tulla kuskaan kun asun täs melkein aseman vieressä  :yea: T.Paula
^Tunnen ihmisen todella hyvin ja tiedän että kanit ei ole häkissä todellakaan koko päivää. Eiköhän kanit ole häkissä ihan vain kuvaushetkellä, sekä ovat juuri muuttaneet uuteen paikkaan. Terkut Heidille ja onnea uuteen kotiin  :jiihaa:
Päivi, Marjut ja Saija jos ei muita hakijoita ole niin mä voin hakea asemalta.  :icon_smile:

T.Paula
Tulossa ollaan ja muutamien hömsyleitten voimin vaan tukemaan yhdistystä. Mitään ei odoteta tältäkään reissulta mutta ihana päästä taas näkeen tuttuja ihmisiä joilla sama harrastuksen kohde  :msilly:
Meillä pesässä n.6kpl tänään viikon vanhoja syrkkinaperoita. Nopeesti katsottuna on ainakin mustaa ja joku hauska laikku nassu. No lisää tietoa tulee kunhan kasvavat ja pääsee kuvaileen. :loov:
Tän näyttelyn nyt skippaan kun turhan kaukana.  :eijei:
Tänne tulossa ku Jyviksen jätän väliin.
Kuuluukos siihen sisäänpääsy ja sapuska jos sinne könyis? Pidetäänkö infopiste vaan toisena päivänä? Mä voisin tulla ainaki likan kanssa.
Mut voi laittaa Saijalle assariksi T.Paula.S :grin
Lainaus käyttäjältä: "Sirpa"Minut on nyt merkitty lemmikkikääpiöiden sihteeriksi, mutta jos tarvitaan Sebastianille sihteeriä, niin voin kyllä vaihtaa. Janikalle voinee löytyä sihteeri helpommin, kun ei tarvitse erityisempää kielitaitoa.

Tuota ei oo vissiin huomioitu  :o