Viestit - pekuli

jos joku rupeaa näyttelyssä riehumaan,mitä hänelle tehdään? :pihalla:
Hei! Miksi joulukuun Poskipussi ei ole vieläkään tullut, vaikka nyt on jo tammikuu. Onko se vain pahasti myöhässä. Haluaisin vastauksen nopeasti.
Mie haluaisin, että ne kuvat, mitä Poskipussissa on olis värillisiä. Muuten lehti on kyll ;) ä tosi hyvä.
MInä käytän Mörtti Röpöä, koska äitini on alerginen sile tavalliselle purulle.Mutta kyllä hmatsreini siinä purussa on hyvin viihtynyt. :)
Kyl mää oon jäsen...... JA näyttelyihin suunnistaminen olis tähtäimessä!!!!!! Oon niin ihastunut hamsterihin ja olen onnelinen, kun suomessa ylipäätään on hamsteriyhdistystä!! :D  xD  :grin  :p  XD  :P
Mä sain eilen uuden hamsterin! Se on syrkkinaaras ja sen nimi on Tiuhti! :D  :D  :D  :D  :grin  :p