Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - kiivi112112

Rico siitä tuli. Hellittely nimiä on: Rotta,Rudolw  xD
Vähän arkailee mutta ei pelkää ja tulee heti haistelemaan. (varsinkin kun on makupala :P )
Äsken rakenteli pesää nyt nukkuu. :D
Meillä on semmonen 1v syrkki uros joka ei vielä ole kesy ja olenkin laittanut tänne jo kysymyksiä siitä. Se on kyvin kesy siinä mielessä että se ei pelkää kovia ääniä ollenkaan ei säpsähdä vaikka joku kolahtaa ei edes pelkää imuria tai ruohonleikkuria. Nukkua tursottaa vaan  XD
Heippa! Tarvitsisi vähän neuvoja: meillä on ollu vuoden faunattaresta ostettu noin 1v ikänen hamsu uros. Yritin kesyttää kun se tuli meille mutta eise oikeen tottunu...siellä se viihtyy häkissään ja olen kuullut tapauksista jotka eivä ikinä totu käteen. Nyt kuitenkin haluaisin vielä yrittää vaikka voihan se olla jo liian myöhäistä. Jos tulisi neuvoja olisin hyvin kiitollinen.
Joo terve! Eli meille tullu noin 1v hamsu uros faunattaresta ostettu. Ei oikeen viihdy ikinä kädessä.  Kaipaisin vähän neuvoja kesytykseen: otanko vaan väkisin käteen ja pietän joka päivä vähän aikaa vai panen kädelle namusia ja annan itse tulla. Olisin hyvin iloinen jos neuvoja tulisi.  :)
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Juoksupallo
01.08.11 - klo:21:01
Joo, ne kirjat jotka olen lukenut ja verrannut täällä oleviin tietoihin niin kirjat ovat(ainakin joissakin kohdissa täysin erillaisia ja jotku asiat hieman suurenneltuja Esim :ylos:  :ylos:
Aika outoja tuollaiset kyselijät todellakin... :pihalla:  todennäköisesti ne ovat niitä tapauksia että:ÄITI HALUAN HAMSTERIN!!! Vaikka itse lapsella ja äidillä ei ole hajuakaan mikä rotu,minkälaisia ne ovat yms..mutta kun Annillakin on niin minulle myös!!!! XD  XD  XD  XD
Se hamsterini on: poika, puolivuotias,eläinkaupasta hommattu ja siellä eläinkaupassa syntynyt. Kun se ekan kerran tuli meille se oli hyvin utelias uudesta häkistään ja ihmisistä. Se ei purrut tai mitään....vasta lähi aikoina se on purrut siskoani ja minua. Se ei järin pidä kosketuksesta vaikka olemme kesyttänyt sitä paljon. Lisäksi se puree paljon häkin kaltereita vaikka sillä on jyrsittävää :(  Se ei ole järin mukavaa seuraa yleensä... :(  Yritän aina ymmärtää sitä ja muistan että ne ovat yksilöitä mutta kun täällä aina lue kaikista hamstereista jotka tulevat nätisti kädelle ja eivät pure....ne saavat minut surulliseksi :(  :(  :(  :(  :(  :(
Tuolla se hamsteri nyt häkissä on.....mutta pari päivää sitten ajattelin päästä hamsterin vähän juoksentelemaan lisäksi olin tehnyt sille lapyrintin ja istuin sen viereen lattialle
ja yhtäkkiä se hyppäsi ja puraisi minua sormesta  :shock:  :cry:  se tipahti takaisin lattialla nappasin sen nopeasti ja laitoin häkkiinsä sitten menin puhdistamaan haavan.
Se on ollut tosi säikky koko kesän eikä sitä  saa häkistä kuin väki pakolla (kun esim puhdistan häkin yms) Olen yrittänyt kesyttää sitä koko kesän tuloksetta :roll:
Nyt en enää uskalla ottaa sitä häkistä kuin hanskoilla :cry:
Mitä pitäisi tehdä???
Eilen tullet hamsteri Rico on varsinainen rymyreetta xD
Koko yön kolisteli häkkiä ja puruja lensi ympäriinsä :roll:
Piti mennä alakertaan nukkumaan mut ensi yönä laitan viereiseen huoneeseen ja ovet kiinni :D
Mutta kyllä se vain on niin mukava :oops:  Puolivuotias eläinkaupasta ostettu hamsu herra joka on kyllä vielä vähän arka mutta kesytys jatkuu :P
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Virikkeet
11.06.11 - klo:13:29
Meillä on tossa hamsunpesässä 3,3cm korkea ja 5cm leveä sisäänpääsyaukko.
Onko se tarpeeksi suuri aikuselle syrkille?
:ylos: Mulla meni vuosi saaha jyrsijä :D
Juu tota...siis tartteeko muka hamsun kynsiäleikata kun ne on niin pienet niin eikö ne kulu ittestään? :S