Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - lumiana

Tässä vielä pari naperoa. Toinen amerikkalaisasiantuntijan mukaan aavistuksen liian vaalea tummanharmaaksi? Toinen tästä lähtökohdasta hopeanharmaa laikukas.
Laitanpa nyt kuvan vielä uroksestanikin  :)
Se on tuossa luovutusiässä. Väri on aavistuksen vaalentunut.

Muokattu: Siis vielä kerran hopeasoopeli, eli taustalla on cremeä.
Kiitos vastauksesta. Tuon urokseni väriä aikanaan pohdittiin näillä palstoilla ja ilmeisesti päädyttiin hopeakeltainen umboroukseen, mutta kyllä se näyttää ihan helmiäisharmaalta. Mutta ei sillä oikeastaan ole suurta väliä. Mielenkiinnosta kyselin.

Muokattu: Väri on hopeasoopeli.
Silmät ovat voimakkaan tummanpunaiset. Aprikoosin sävyiset värimerkit näkyvät kuvassa huonosti.
Poikueessa oli myös hopeakeltainen ja hopeahunaja tai näin tulkitsen koska ei tuo ainakaan puhdas hunaja ole. Muokattu: Nämä tytöt ovat jenkkitietojen mukaan hopeaharmaa kilppareita.
Neuvoisiko joku? Hopeakeltaisen umborous uroksen ja kilpparinaaraan poikueeseen syntyi kaksi pk satiini helmiäislilaa ja lk lila. Eli millainen geeniperimä lähinnä tuon helmiäislilan takana on? Tulevaisuutta varten väriin ihastuneena kyselen. Muokattu: Uroksen värinmääritys oli väärä, joten taustalla on cremeä. Muutama vaihtoehto annettiin poikasen värinmääritykseksi Amerikoista. Siis uroksen oikea väri on HOPEASOOPELI.