Viestit - Daim

Okei. ja sit vielä, kannattaako terraarioon laittaa se kattoverkko? Kun oon kuulut, että syrkit kiipeilee helposti sieltö pois,mutta ihmetyttä kuinka ne oikein kiipeää lasia pitkin monta kymmentä senttiä? :O
Eli saan sunnuntaina mun ekan syyrialaisen. Oon hirveesti lukenut kaikkee tietoa, mutta haluaisin vielä pari kysymystä selvennykseksi:

Kuinka paljon terraarioon kannattaa laittaa puruja? Ja onko se siis totta että pitkäkarvaisille pitäisi laittaa vain mörttiröpöä?

terraariossa, mihin laitan syyrialaisen, asui ennen gerbiileitä. Kannattaisiko mun pestä se ennenkun laitan hamsun sinne?

Olen lukenut aika ahkerasti noita, että mitä kaikkea tuoreruokaa saa antaa, mutta en oikein tiedä, mikä olsi sellainen hyvä sekoitus, mitä mun pitäis päivittäin antaa. Haluaisko joku kertoa jonkun hyvän esimerkin? :)