Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - annniiiu

Lainaus käyttäjältä: "Anzukka"^Virheistä en tiedä mutta keltaista/keltaisen sukuista ei saa yhdistää cremeen eikä cremen sukuiseen. Kannattaa ihan kunnolla ensin ottaa selvää poikasten teettämisestä, kielletyistä ja värin kannalta epäedullisista yhdistelmistä ja poikasten hoidosta ennen kuin teettää poikasia.

En siis vielä poikasia piitkään aikaan teettämässä...Periaatteessa kun ihastuin tuohon väriin,jos tulevaisuudessa löytyisi samanlainen niin sitä tässä pohdiskelen.Ahkerasti harjoittelen jo värigenetiikkoja yms. ja en todellakaan ole vielä piitkään aikaan valmis poikasia teettämään...Tuo oli vain kysymys,joten älkää pelätkö,että poikasia tuolla teettäisin.Ehei...Haluan vain lisää tietoa täältä.Listaan kaikki tärkeimmät ja ei tärkeät ylös ja luen+ harjoittelen.Sitten vasta kun kaikki hallussa niin poikasia voisi harkita;)
Hei,Mikä sopisi     Lk keltainen valkonauhainen:sen uroksen pariksi naaras hamsterin väri?
Siis minkävärinen naaras voisi olla,että ei tule virheitä?
Uros on siis tuo    Lk keltainen valkonauhainen  ja aivoni/tietoni ei riitä selvittämään sitten naaras hamsterin suositeltua väriä,ettei tule virheitä:)Kiitos vastauksistanne jo etukäteen;)
Kuva uroksesta:)