Viestit - stiivuli

Kysyisin nyt sitten vielä sitä että jos tuo miun naaras on cinnamon ja käytän
tätä creme-urosta, minkä värisiä poikasia mahdollisesti tulisi? Toinen vaihtoehtohan
minulla on tuo creme-creme yhdistelmä, tai kenties jossain vaiheessa kummatkin. :)
Kiitokset vastauksista. Kuvia vanhemmista ei ole, mutta isä oli sellainen valkoinen
jolla pilkkuja (en enää uskalla värejä lähteä arvailemaan  :grin ) ja emä semmoinen ruskea jolla valkoiset merkit. Ja kumpikin lk.
Tämän parempia en saanut, toivottavasti näistä saa jotain selvää.  :p

[/url][/img]

Minkä värinen Lollo-Lola on? :)

[/url][/img]

No se on hyvä tietää. Miten tänne saa kuvia liitettyä ku yritin mutten onnistunut?  :o
Laittaisin kuvan tuosta meidän hamsusta että joku voisi tunnistaa minkä värinen tuo meidän hipsu on.
Ok. Kiitos vastauksista. Onko sitten creme ja creme-yhdistelmä parempi? :)

Ja siis en ole vielä kuin suunnitelma-opiskelu-polulla ja nämä nyt ovat ideoita joita
heittelen ilmaan.
Sen tähden juuri laitoinkin tuohon että aloittelemassa. Talvikkojen värigenetiikka on hieeeeman yksinkertaisempaa kuin syrkkien.  :S  Mutta mie jatkan opiskelua.
Tuosta naaraan väristäkään en ole sataprosenttisen varma juuri oman tietoni puutteiden johdosta. Kuvan voin laittaa jos hieman valottaisi asiaa.  xD
Tuolla hamsteritietoa-sivulla kyllä oli että hunaja-kyyhkynharmaa mutta... :oops:
Hei!

Olen ihan uusi täällä foorumilla. Olen kasvattanut ennen talvikkoja
ja nyt aloittelemassa syrkkien kasvattelua harvakseltaan.
Kysyisinkin että mitähän väriä mahtaisi tulla yhdistelmästä:

Pk-creme (uros)
Lk-hunaja-kyyhkynharmaa (naaras)

Uroksen suvussa on lk ja pk cremeä ja vn cremeä.
Naaraan suvussa lähinnä (mielestäni ainakin) soopelia, hukyja ja roan. Saattaa mennä
metsään mutta näin äkkiseltään mietittynä.  :p