Viestit - jeebu

Seuraava aihe: Hamsteri juoksupyörässä (juoksemassa tai ei :P)
Rekisterinumerohan ei oo pakollinen, voiko kohdan jättää siis tyhjäksi tai viivata? :)
Tästä tultiin ( 70 x 45 );

Tähän (130 x 46 x 53) ;

Sisustus nopsasti tehty, ja juomapullo puuttuu :)
Tähän väliin tämmönen, että paljon se 25kg'n säkki kutterinpurua olikaan siellä Agrimarketissa? :)
Siellä päärynässään koisaa  :lov

Hamsteri herkuttelee  :P
Oi Nipalla näyttää viihtysältä  :)  Ihanan 'sisustuksellista' ja siistiä  :)
Ketään Jyväskylässä asuvaa?
Mitä eläinkauppaa suosit?  :)
Ai joo kiitti! :) olikin tipahtanut toiselle sivulle  :oops:
Kuinkas monta poikasta on yleensä hamsuillenne tullu? :) Vois tehä pientä galluppia  :D
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Virikkeet
27.03.11 - klo:19:37
juu on se toimitus, ja mun mielestä ainakin tilaat kuinka monta tahansa niin on toi 3,90€ ja jossakin tietyssä summassa se muistaakseni lähti sitten kokonaan, kun tilaa niin paljolla :)
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Virikkeet
26.03.11 - klo:18:01
Tämmösen 'virikkeen' iskän avustuksella toteutin :)
Nyt täytys lähteä siivoamaan dunaa niin saa sen sinnekkin  ;)

Herkkunappeja
Herkkutikkuja
Vähäsen Omena Oscaria
Puisen kiipeilytelineen
 :)
Kai se on riittävän hörökorvainen, meidän pikku Dumbo  :lov

En tiiä onko tää jo ollu, mutta kiipeilevä hamsu  :)
Tämmöseltä näytti Pipan duna viimeks kun 'sisustin' & alla uudempi/tämän hetkinen. Tuntuu niin pieneltä tuo duna, mutta terraario nyt etsinnässä, ja yks on löytynytkin, mutta se ei kyllä leveys- ja pituussuunnassa ole isompi, korkeutta on kyllä enempi ja sais sitten jotain puutasoja ehkä kehiteltyä siihen :) Ja tosiaan tuossa alemmassa tuo klipsu pitämässä luukun sopivasti kiinni, kun tuo hölmö karkas nätisti tuosta yläluukusta, vaikka tiukka on kuin mikä  ;)