Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - goldtofy

Lainaus käyttäjältä: "Sirpa"Tervetuloa mukaan vain, joukkoon mahtuu aina yksi ensikertalainenkin. Olinhan minäkin vähän pihalla kun ekoihin näyttelyihin menin hamsterini kanssa, mutta omistajan ei tarvitse oikeastaan huolehtia näyttelypaikalla mistään erikoisesta. Tärkeintä on huolehtia että saa hamsterin boksiin kiinnitettävän numerolapun ja että vie hamsterin boksin oikealle pöydälle sen mukaan mihin luokkaan se on menossa. Apua saa aina kysymällä, hamsterinäyttelyissä pyörii aina kokeneempia ihmisiä, järjestäjiä, sihteereitä ja muita, jotka osaavat neuvoa. Assistentit sitten hoitavat hamsterit arvosteltaviksi tuomarille ja takaisin boksipöydälle.
Niin että rohkeasti vain mukaan.
Okei. :) Kiva kuulla, ehkä vain näin ulkopuolisen silmistä näytti tuolta....
Mitä purua kannattee käyttää?
Oon käynyt kattomassa kaverin hamsterin näyttelyä, mielestäni nää on kovin hösläystä. On sivusilmästä katsojia,arvostelijoita yms. Haluisin käydä kerran edes oman hamsterini kanssa näyttelyissä, mutta pelottaa miten suhtaudutaan ja muuta vastaavaa. Onko teillä samanlaisia kokemuksia, miten aloititte ''näyttelyuranne'' ?