Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - VieKas

Ei ole mammaa löytynyt. Mä sijaistan 2-3 tunnin välein. NutriPlussaa syövät toisinaan jopa ihan ahneestikin. Yksi porukasta kovin pieni ja laiha. Yksi selkeästi kaikista parhaimmassa "lihassa".
Kiitos hyvästä linkistä! Emolle olen ruoka-apajat pystyttänyt joka huoneeseen, mutta ruoat pysyvät koskemattomina.. Täytyy kokeilla ämpäriansoja. Akvaarion takia meidän taloudesta löytyy kyllä useampia ämpäreitä! :)

Sijaisemosta pieni toivonpilkahdus - Facebookin kautta mahdollisesti löytyy. Tarkemmin tiedän huomenna.

Puokinta-aika! :)
Moi!

Onko poikasilla mitään mahdollisuuksia selvitä?
Löysin tänään aamupäivällä poikaset yksin häkistään. Äiti oli karannut yön aikana (klo 02 jälkeen). Olen nyt pitänyt poikaset lämpiminä (hyviä vinkkejä vastaanotetaan!), juottanut ruiskulla äidinmaidonkorviketta (huomenna haen NurtiPlussa -geeliä eläinkaupasta tai apteekista) ja pissattanut/kakattanut poikueen aina syöttökerran yhteydessä. Kahden-kolmen tunnin välein ruokkiminen.

Kaveri on saanut aikanaan pidettyä 12 päisen rottapoikueen näin hengissä. Näettekö mulla mitään mahdollisuuksia? Hullun hommaahan tämä on, mutta jos yhtään annatte toivoa olen valmis mihin tahansa.