Viestit - Paula83

Tässä nuo ulkomuotoluokan tulokset, joku voinee kopioida nämä tuonne tuloksiin.

ULKOMUOTOLUOKAN HAMSTERIT

Venäjänkääpiöhamsteri roborovski (3)

S1 +SERT 70 Sinka, Om. Saana Kankare

PARAS NUORI 70 Sinka, Om. Saana Kankare

Roborovski, Ei-Standardi (1)

ES1 74 Unique, Om. Saana Kankare

Venäjänkääpiöhamsteri talvikko (6)

S1 65 Tarinan Irtokarkki, Om. Merja Nauska

TS 67 Susa-Erma's Lunanne, Om. Tuuli Taavitsainen

Kiinan kääpiöhamsterit

S1 75 FIN MVA JV10 Yökyöpelin Taimi, Om. Saana Kankare
S2 76 Yökyöpelin Sysi, Om. Sari Laukkanen

PARAS VET. 75 FIN MVA JV10 Yökyöpelin Taimi, Om. Saana Kankare

Pitkäkarvaiset Syyrialaiset (30)
Tuomari: Sini Hämeenkorpi

S1 7 Pink Panther, Om. Satu Karjalainen
S2 21 Valencia, Om. Piia Lappalainen
S3 20 FIN MVA Gillian Grizelda, Om. Piia & Noora Lappalainen
S4 22 Limited Edition, Om. Piia Lappalainen

SERT S1, S2 ja S4

PNUORI + "komein uros" + "Suloinen vauveli" 22 Limited Edition, Om. Piia Lappalainen
PVETERAANI 21 Valencia, Om. Piia Lappalainen

3. kkh
4. lk Syyr.
5.tv

Lainaus käyttäjältä: "Paula83"Lyhytkarvaiset syyrialaiset (17)

PVETERAANI 61 Jumba, Om. Minna Tuominen
Jumba on kyllä ei-standardiväri (cinnamon umborous), korjasin sen tuonne virallisiin tuloksiin oikeaan luokkaan.
Jos meillä olisi ollut näyttelykutsua tehdessä tieto että SHY:n näyttelyissä on ollut mahdollista ilmoittaa myös uml-hamstereita jälki-ilmona niin asia olisi ollut ehkä hieman toinen. Olisi jo etukäteen osattu varautua siihen. Nyt kuitenkin päätettiin että mennään näyttelykutsun mukaan eli vain pet-luokkiin jälki-ilmoja. Ei ainakaan tuu kukaan sanomaan että olisi tuonut jos olisi tiennyt että voi vielä ilmoittaa, mutta ei ole tiennyt.

Vaikka se tuntuu ehkä mitättömältä, mutta näin viime tinkaan suunniteltujen asioiden muuttaminen on joskus hankalaa. Varmasti ne jotka joskus ovat näyttelyitä järjestäneet ymmärtävät. Yksistään se että pitäisi lähteä kopioimaan varmuudeksi lisää ulkkis luokkien hamsujen kaavakkeita tuottaa päänvaivaa. Onhan niitä muutamia ylimääräisiä, mutta eivät välttämättä riittäisi.

Nyt jo monta päivää (tai oikestaan viikkoa) aamusta iltaan näyttelyjärjestelyjä tehtynä ja välillä myös työaikana (  :angel  ) ja pari viimeistä päivää kuumeessa, niin ei oikein viimeisinä kiireisinä päivinä enään jaksa ajatella asioita uusiksi. Jos ensikerralla sitten viisaanpana tehdään asiat hieman toisin. Toivon ymmärrystä asiassa. Meidän ensimmäinen hamsunäyttely, niin yritetään opetella vielä.  :oops:
Tosiaan... Meillä on myös viralliset gerbiilit paikalla eli kannattaa myös niitä kysellä kimppakyyteihin jos lähistöllä sellasia asustelee. Ainakin Joensuusta oli muutaman tulossa ja ehkä tuolta eteläsuomesta myös. Laittakaa vaikka gerbiili.infoon kyselyä jos sieltä löytyisi teille kimppakyytiläisiä.

Ja on todella ikävää kun junayhteydet ei nyt pelaa Haapajärvelle. Aikaisemmin on käsittääkseni sinne tullut se jatkoyhteys. Ja kun on kyse pienistä paikkakunnista niin tuo tilarajoitus on yksi joka ratkaisee täällä missä näyttelyitä voi järjestää. Täällä lähialueella kun ei kovin kauheasti ole tarpeeksi isoja tiloja joihin eläimiä saisi viedä ja vuokrakin olisi vielä kohtuullinen. Mutta yritetään silti järjestää toimintaa sen mitä pystytään ja ottaa kaikkien lajien arrastajia huomioon vuorollaan. Ja nytkin on lupauduttu hakemaan tuomareita Ylivieskasta juna-asemalta ja näillänäkymin yksituomari tulee myös lentäen ja hänet haetaan lentoasemalta ja majoitetaan yöksi. Eli yritämme kyllä huolehtia että tuomarit pääsevät mahdollisimman kivuttomasti paikalle. :)