Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Pummi

Omh, Pummi teki prison breakit ja oli kadoksissa eilisen, kiitos jänskit.

Lainaus käyttäjältä: "Louna"yleensä näkee vaan niitä ärsyttävän räikeitä dunia myynnissä.

Joo ai että mua oksettaa toi sähkönsininen miniduna, minkä ostin hätäpäissäni, kun sain vähän alennusta enkä jaksanu katella mistään kauempaa.

Pakko oli sitten hankkia myös samansininen juoksupyörä sekä tunnelisysteemi (ja nyt en voi, eli en halua huolia tonne enää muita värejä), jotta löytyis edes joku järki tosta ja nyt ehkä jopa melkein pystyn elämään ton dunan pohjan kanssa  :D  On tarkkaa, en mie jaksa katella mitään kymmeniä eri värejä tuolla, le epileptikoituminen 'd
^ Jeps, kiitosta. Koitin muiden hamsujen kuvista tota tarkistella, mutta sekottu vaan koko homma.  Helmiäissafiiria myyjä veikkasi ja mie kun en näistä ite oikein mitään osaa sanoa, vaikka simppeli juttu sinänsä onkin.
Ei mitään hajua näistä hamstereiden väreistä...
Jospa joku paremmin tietävä osais valaista asiaa

ja tarkistaa onko tämä helmiäissafiiri vai -normaali? vaai.. :d
Kartonkia juoksupyörään., 2kpl saksia ja kirpparilta öö patalapun (? mikä onkaan patakinnaspannulappu, minä näistä tiiä...)
2007 hankittu syyrialainen oli Jyväskylän Faunattaresta.
Talvikko ostettu kuukausi sitten noin 3 kk:n ikäisenä Jyväskylän Reporangasta,
tulossa toinen talvikko kasvattajalta.
Lainaus käyttäjältä: "Enkeli89"mistähän jyväskylän reporangan talvikot tulee? siellä oli nyt (ja melkein aina on..) niitä melko paljon, nyt olivat helmiäs safiireja kaikki..?
Ruotsista ainakin tuo mikä mulle sieltä tarttu matkaan, helmiäisafiiri on väriltään, tarkkaa syntymäpäivää ei tiedossa juuri kuulemma ton ruotsista tulon takia. Muista reporangan hamstereista en kylläkään tiedä.. (hiema vanha lainaus, mutta enivei)