Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Hamsu83

Niin minä uskoin tätä kasvattajaa, on kasvattanut jo vuosia hamsuja. Sanoi että kunhan vaan ekat poikaset teetättää viimeistään 8kk ikäisenä, ettei lantioluut kerkeä luutua. Et nyt voi vielä paritkin tehdä. Aikomusta ei mulla ollutkaan kuin ne yhdet poikaset. Uros on pitkäkarvainen musta ja tyttö kilpikonna.
Taidanpa laittaa jäihin koko ajatuksen nyt.
Se naaras on nyt vuoden.
Oli ne yhdessä ainakin 15 min ja tytöllä meinasi jo kärsivällisyys mennä.
Eilen kokeiltiin uudelleen, taas sama homma, haistelee ja nuolee kyllä, mutta ei muuta. Ja oli pakko ottaa pois, kun tyttö rupesi olemaan kärsimätön.

Juu, mulle tämä kasvattaja jolta tämän tytön ostin, sanoi et voi ihan hyvin teetättää vielä paritkin poikaset.
Helou,

uusi käyttäjä ja kenties tuleva kasvattaja.

Eli, meillä on tyttö että poika hamsteri, tyttö on vuoden ikäinen ja saanut yhdet poikaset aiemmassa paikassaan. Poika on reilun vuoden, eikä sillä ole koskaan astutetttu. Nyt sitten se olisi ajankohtaista, mutta mutta...eilen illalla tytöllä oli kiima, mutta tämä poika ei "osannut" tehdä mitään. Haisteli kyllä, mutta se siitä. Meni vain tytön korvia nuolemaan. Meinasi jo tyttö hermostua.

Onko tuo ihan normaalia käytöstä? Kokeillaanko vaan vielä, vai onko meidän poika ihan uuno  :pihalla: