Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - ficaro

Voi oon niin iloinen kun otin tänään ensimmäistä kertaa Elmon oikein kunnolla syliin. :) Ja kiltisti se pysyikin! Mitä nyt pari papanaa päästi mutta muuten ei yhtään rimpuillut tai yrittänyt karata, vaan rauhallisesti katseli ympärilleen. Vielä kun itse osaisi olla jännittämättä. :oops: Mutta tosi kiva kun sitä voi nyt enemmänkin ruveta pitämään sylissä! :)
Elmo on ollut meillä nyt 1,5 viikkoa ja on jo uskaltanut ottaa ruokaa kädeltä, mutta tänään ensimmäistä kertaa Elmo tuli kokonaan kädelleni. :lov Ehdin jo pelätä, että se ei kesyynnykään, mutta kyllä tässä on paljon tullut edistystä! :) Pikkuhiljaa ajattelin kuitenkin Elmon kanssa edetä.
Lainaus käyttäjältä: "irap"Mulla on vielä vapaana 3 pk hunaja (cinnamon?) vn urosta :)
Väri tarkentuu nyt vkonloppuna ku Wiid tulee käymään kattomasa poikasia meillä kotona (:
Muuten hyvä, mutta asun Etelä-Pohjanmaalla, joten täältä on sinne liian pitkä matka. :/ Sehän tässä onkin, että kaikki vapaat poikaset sijaitsee liian kaukana. :(
Onko nyt jotenkin huono aika poikasten suhteen? Kun tuntuu ettei niitä mistään löydy.  :( Ollaan ensimmäistä hamsteria hankkimassa ja kaikki tarvikkeetkin on valmiina, mutta itse eläin puuttuu. Olis jo niin kova hinku saada oma hamsteri.  :oops:
Kiitos kaikille vastauksista! :) Vähän arvelinkin, että hamsterit ovat tuossa sänky-asiassa samanlaisia kuin gerbiilitkin. :D
Kuinka helposti hamstereita(erityisesti syyrialaisia) voi pitää sängyllä juoksemassa? Ovatko heti hyppäämässä alas? :)