Viestit - maiza83

Kasvatus ja genetiikka / kertokaa....
11.01.10 - klo:12:01
miten teettää syrkillä poikasia?????
Keskustelua näyttelyistä / apuva!
10.01.10 - klo:10:36
hamsterini on muuten kesy mutta yrittää hypätä sylistä pois mikä on varmaan monelle tuttu tilanne.eli olenko nyt ymmärtänyt oikein että näyttelyssä tuomari ottaa hamsun pois kuljetus boksista ja joutuu käsittelemään sitä?hylätäänkö hamsteri jos hyppii ja loikkii?  :(
mie tuun hamsterin kanssa.onko muuten tuo 10e ilmottautumismaksu ei jäsenille vai jäsenille?eka näyttely niin hiukka jännittää. :c8
olen lukenu nuo säännöt ja ohjeet mutta epäselväksi jäi että nostaako tuomari kunkun hamsterin kädelle ja tutkii sitä vai katseleeko vain lasin takaa kuljetus kopasta???  :oops:
pääsiskö jonkun kyydillä tuonne näyttelyyn kaakkurista???
olisko mahdollista päästä tuonne näyttelyyn jonku kyydillä??asun oulussa mutta auto puuttuu.paljonko sinne maksaa jos vie hamsun näytille ja onko muita maksuja??
meillä on 5vk ikäinen tyttö florenza eli typy.jos teillä on samalta kasvattajalta otettuja niin laittakaa yksityisviestiä :)

Edit. Kannattaa varmaan kertoa kuka se kasvattaja on :)
-Minski-