Viestit - Lecksa

Lainaus käyttäjältä: "Ken_G"Tällä hetkellä luvassa lauantaiksi pakkasta 10-15 astetta. Nuljua hamsujen kuljettamisen kannalta.  :kieli
Forecaa jos on uskominen niin -10C pitäis olla lauantaina hyvinkäällä. Eka näyttely ois täälläkin edessä niin miten noi hamsterit kannattais pakata ettei ne ihan palellu? Ollaan autolla tulossa Helsingistä niin meinattiin että boksit putkikassiin, paljon pyyhkeitä alle sekä sivuille.

Onko toi näyttelyrakennus kuinka lämmin?
Miten paljon pitkäkarvaisen naaras syrkin pitäisi painaa, ikää kyseisellä naaraalla on 4kk?
Osaisko joku antaa vinkkejä mistä kannattais ulkomailta tilata silent spinner large kokoa? Joitain liikkeitä olen löytänyt mutta ne muutamat ei tainnut postittaa kuin oman maansa sisällä.
Suunitelmissa on ostaa syyrikselle puuha-aitaukseen tämmönen 40cm juoksupyörä joka on tarkoitettu siileille mutta luulisi olevan riittävän kokonen ja kestävä ratkaisu vaikka hinta hirvittääkin.
Meillä kuoli viime viikolla naaras talvikko tasan 1v9kk ikäisenä ilmeisesti vanhuuteen. Nyt ollaan mietitty jos kesällä otettaisiin tyhjään terraarioon roboja ja ois muutamia kymyksiä.

1: Terraario joka nyt on tyhjillään 75cm leveä, 35cm syvä ja korkeutta 45cm niin kuinka monta roboa tuossa mahtuisi elämään sovussa ilman riitoja ja montaako suositeltaisiin?

2: Kun kokemusta on entuudestaan kahdesta talvikosta joista toinen nyt siis pois nukkunut ja toinen on 10kk ikäinen uros niin miten eroaa roborovskin hoito talvikosta?

3: Syökö robot samoja ruokia kuin talvikot? Ollaan käytetty meidän talvikoille prestigen mini hamsteria + tuore ruokaa?

4: Onko robojen sukupuolten välillä millaisia eroja, sotkeeko toinen sukupuoli enemmän, riitelevätkö ja pitäisikö ruokakupit sijoittaa jollekin tasolle vai pitää kupit purujen tasolla?

5: Uros robot tarviiko niiden hajurauhasta putsailla kuten talvikko urosten vai eroaako robo ja talvikko urokset tässä jotenkin?

6: Riittääkö robo parille yksi mökki, yksi juoksupyörä, yksi juomapullo ja yhdet ruokakipot?

7: Robojen mökin koko, onko erityisvaatimuksia tai suosituksia koko ulkomuoto?

8: Ollaan ajateltu ostaa suoraan kasvattajalta joko kaksi sisarusta tai veljestä jotka olisi syntymästään olleet yhdessä niin onko tämä varmin tapa yrittää välttää mahdolliset riidat?

9: Jyrsijä aitaus uskaltaako tuollaisessa juoksuttaa roboja vai onko vaara että tulevat kaltereista läpi?